דף הבית / כללי / אגואיזם זה לא תכונה טבעית של הגוף!

אגואיזם זה לא תכונה טבעית של הגוף!

photo_rav_gh70_143.jpg

שלחו לי הסבר מוצלח לאגואיזם: יוצא שהאגואיזם אינו תכונה טבעית של הגוף, אלא משיכה לתענוג בלתי פוסק שבא מבחוץ ולפעמים עוזר לנו. כמו הדוגמא עם הגוף שלנו שרוצה אוכל, שינה, מין וכדומה. אבל הכוח הזה הוא לא תוצאה של רצון הגוף שלנו, אלא הוא רק מנצל אותו כדי לתת לרצון לקבל סיפוק התחלתי .

אך מהמילוי, הרצון גדל. והכוח החיצון הזה, מכריח אותנו לצאת מגבולות הגוף שלנו ולחפש תענוגים בעולם החיצון, וגם לנצל לצורך כך את האחרים. כאן מתחילה ההתפתחות הפתולוגית, החריגה של האגואיזם. לדוגמא הגוף, שמהווה הגבלה טבעית למילוי (אי אפשר לאכול יותר ממה שאתה מסוגל), אז מחוץ לגוף אין יותר הגבלות. לכן בציוויליזציה המודרנית אנו רואים את התופעות המכוערות שהרב לייטמן כל הזמן מדבר עליהן: גירושים, מלחמות, דכאונות, סמים, התאבדויות.

הסיבה העיקרית לכל הדברים הללו היא חוסר היכולת למלא בעולמנו החומרי את האגואיזם, אשר כבר יצא מגבולות המילוי האפשריים של העולם הזה. אם לא נראה לאנשים אפשרויות חדשות של קבלת תענוג, אז כתוצאה מהייאוש מחוסר היכולת להתמלא, האגואיזם שלהם יכריח אותם להרוס את העולם החומרי לחלוטין. כך גם ילד שובר את הצעצוע שכבר נמאס עליו, כי יותר מזה אין לו מה לעשות. הרי מסביבנו נמצא ה"מדבר" של העולם הגשמי.

One comment

  1. בעקבות השיחה עם רב לנשים בחג  עלה בראשנו רעיון ולהעביר אותו בתפוצה רחבה לכל הנשים בכלי העולמי (ארה"ב,אוסטרליה, אירופה(רוסיה) וישראל). חשבנו שאם נוכל לגרום לכך שכל הנשים בכלי העולמי יחשבו על ההשתוקקות הפנימית לפרוץ את המחסום ע"י האחדות האמיתית הרוחנית של הגברים יחד, בכל יום בשעה מסויימת ככח אחד נוכל לגרום להתקדמות פנימית של הכלי צריך לעשות זאת כל יום בשעה מסוימת (שתהיה נוחה ככל האפשר לכולן) בו כל הנשים יכוונו את עצמן. בכדי שלא נשכח להתכוונן יחד אולי כדאי להציע הצעה שכל הנשים ישימו לעצמן תזכורת בפלאפון וכך נוכל ביחד לפרוץ את המחסום! זה לא מצריך יותר מכמה דקות של מחשבה וכוונה ביום. אם תהיה הסכמה וכוונה משותפת, אנחנו מאמינות שזה אכן יעזור להתקדמות הרוחנית ע"י בניית חסירון מספיק גדול מהגברים בכדי לדרוש מהם את פרנסתנו.   מה דעתכם? אנא העבירו את המייל הזה לאנשים שיכולים לתת מענה בנושא הזו.  רק ביחד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest