דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / החברה הווירטואלית של העתיד

החברה הווירטואלית של העתיד

thumbs_akademiya_80.jpgשאלה: בעזרת אילו כלים טכניים (אינטרנט, טלוויזיה, רדיו …) ניתן ליצור חברה וירטואלית עתידית? האם קיימים בהווה כלים טכניים הנדרשים לכך? מהם האמצעים הנדרשים, החסרים בעולם שלנו, כדי שזה יתממש?
תשובה: אנו מתחילים להתעסק בזה ברצינות, כפרויקט בעל חשיבות גבוהה, על מנת ליצור בעתיד חברה וירטואלית, מקום מפגש של כל הכוונות לאיחוד, לבורא. כאשר שאיפה זו מקבלת כוח מטרתי מסוים, עוצמה מסויימת, היא מתחילה להאיר בהשתוות הצורה שלה לבורא, שמתגלה לכולם באיחוד זה.
ההתקדמות שלך תלויה במאמציך להפיץ את הקבלה לרוחב, כלומר לצרף נפשות לתיקון. לכן אני ממליץ לא לפספס את ההזדמנות להשתתף בפיתוח החברה הוירטואלית הקבלית.
נא שילחו את רעיונותיכם לכתובת bbstate@gmail.com

שאלה: בהתחשב בהתפתחות המאסיבית של האינטרנט, האם יש טעם להעביר שיעורים פרונטאליים למתחילים? אולי כדאי לצמצם אותם או להעבירם לעיתים רחוקות יותר?
תשובה: אני חושב שבקרוב זה יפסק מעצמו. אך כל עוד יש ביקוש לכך, צריך לעשות זאת. עלינו לפתח רק את התחום הווירטואלי: לימוד, קשר ואפילו קונגרסים ווירטואלים.

שאלה: הבלוג שלך כבר מהווה קבוצה וירטואלית בפני עצמה, עבור מי ש"נכנס" אליו. האם נכון להגיד שההשפעה של קבוצות פיזיות על הכלי העולמי מאוד משמעותית וההשפעה של האינטרנט על המשתתף נמוכה בהרבה? ואולי ההשפעה של כל המשתתפים הוירטואליים גדולה יותר מהשפעת הקבוצות הפיזיות?
תשובה: הכול מתחבר למאמץ משותף אחד, עד לשיעור שבו כולנו נתחיל להרגיש במסה המשותפת, את הנוכחות העליונה, את הבורא.

פוסטים קודמים בנושא:

איך נהיה בדור האחרון

נבנה ממלכה…

תחושות דרך האינטרנט

היעילות שבתקשורת הווירטואלית

מהעולם שלנו לעולם הווירטואלי, ומשם לעולם העליון!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest