דף הבית / כללי / גיל קופטש – בערוץ הקבלה

גיל קופטש – בערוץ הקבלה

photo_rav_gh70_009.gif

מן העיתונות: הקומיקאי גיל קופטש יעמוד בראש מפלגת "עלה ירוק" בבחירות הקרובות לכנסת ה-18.
קופטש נענה לבקשתם של אנשי המפלגה, שבמרכז המצע שלה עומדת התמיכה בלגליזציה של סמים קלים. הוא יחליף את היו"ר היוצא שלומי סנדק, שהנהיג את התנועה בשנים האחרונות.

קופטש סירב להגיב על התפנית שהוא מבצע בקריירה שלו, אך סנדק אמר כי גיל היה תומך נלהב של המפלגה מאז ומתמיד, גם אם לא בגלוי, "הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים כדי לתת למפלגה את הדחיפה הרצינית שהיא זקוקה לה", אמר סנדק.

בשנים האחרונות נודע קופטש בזכות תפקידו כ"פיני הגדול" בערוץ ביפ, לפני כן הגיש פינה בתוכנית "סוגרים שבוע" עם אמנון לוי בערוץ הראשון. הקטעים שהציג קופטש בתוכנית זו ספגו ביקורת חריפה מהמפלגות החרדיות, שטענו כי הפינה מבזה את התורה ושמה אותה ללעג. כעת מעריכים גורמים במערכת הפוליטית, כי כניסה של הבדרן עם המפלגה הליברלית לכנסת, תוביל לחידוש העימותים בין הצדדים, ותעביר אותם גם לאולם מליאת הכנסת.

התייחסותי: לפני כמה שבועות עלתה לאוויר בערוץ הקבלה תוכנית בנושא פרשת השבוע בהשתתפותו של גיל קופטש. גיל מספר על התוכן הספרותי של פרשות השבוע, ואני על התוכן הקבלי.

לא שמתי לב לשום לעג בדבריו בנוגע לטקסטים מהתורה, אלא להפך, ליחס של כבוד וזהירות. התוכנית דווקא פופולארית. לי נראה שהוא "חוזר בתשובה". אבל אני כמובן, לא שואל אותו על כך, זהו עניינו הפרטי. כמו כן אין לי שום עניין בעיסוקיו הפוליטיים או החברתיים של בן שיחי. הקשר בינינו הוא רק סביב הדיון על מה שקשור לתורה (בלי סמים!).

One comment

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אל כבוד הרב לייטמן וגיל קופטש,ברצוננו להפריך את חששותיכם – ישנם עוד ארבעה אנשים שדבריכם מגיעים אליהם, בצורה מובנת ובהירה- ומשמשים על תקן מים זכים לנשמה הצמאה.אנו צופים בפרשת השבוע בשקיקה ובהערכה רבה, כאשר כל שיעור מהווה תזכורת פנימית לקשר בין תורת ישראל לנשמת האדם. לאחר כל שיעור, אנו מזדרזים ליישם את החומר בפועל- ומתקדמים עוד בשלבי התעוררות הנשמה.תודה מיוחדת לגיל קופטש- היהודי הלא כל כך פשוט- שבדרכו הייחודית וההומוריסטית מחזיר את הלימוד למקומו הקרוב, המוכר והחברי.חבל שיש רק פרשה אחת בשבוע…                                                                           בברכה, בכבוד ובאהבה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest