דף הבית / כללי / תמונות של מלאכים!

תמונות של מלאכים!

thumbs_43_100_wp.gif

שאלתה של גלית: אמרת שמלאכים הם כוחות פרטיים של הנשמה ושל הבורא. האם אתה יכול להרחיב בנושא? האם ישנם "בני אדם" בסביבתי שהם רק נראים בני אדם אך למעשה הם מלאכים? (לפעמים יש לי הרגשה שבמקום בני אדם אני רואה תמונות של מלאכים).

תשובה: כל העולם, כמובן, מלא במלאכים! מלאכים זו דרגת ההתפתחות של החי: טבע הדומם, הצומח והחי, ובכלל זה אנשים ללא בחירה חופשית, שממלאים באופן עיוור את הוראותיו של הטבע (הבורא).
מלאכים זה כולנו, עד שאנו רוכשים את כוח ההתנגדות לאגואיזם שלנו ומתעלים מעל דרגת המלאכים ונעשים "אדם" (מהמילה "דומה") – דומים ואף שווים לבורא, ולא ממלאים בצורה עיוורת, כמו כל הטבע, את חוקי הבורא.
להיות מלאך פירושו, להיות דומם ברוחניות. במילים אחרות: למעט אלה שמממשים את ה"נקודה שבלב" בדרך אל הבורא, כולנו מלאכים.

3 comments

  1. גלית מיכאל

    התכונתי לשאול אם יש בני אדם שיודעים שהם בתפקיד כלפי והם שם לעזור לי להתפתח והם מסתתרים, או שהם כמו הלוגרמה של הבורא שנראת לי כבני אדם, כי יש כאלה אם חיוך "ממזרי משהו" כאילו שכולם יודעים את ה"אמת" חוץ ממני?

  2. זו בדיוק ההרגשה שלי!, לא יכולת לתאר זאת טוב יותר….

    כבוד הרב האם תוכל להסביר אם זה קיים שיש בני אדם שהם יודעים שהם בתפקיד כאילו כולם יודעים את האמת חוץ ממני? והם כאן כדי לעזור לי לתקן את עצמי?….לפעמים נדמה לי שכולם צדיקים גמורים שכבר עשו את התיקון ורק אני נשארתי לא מתוקנת והם עד כדי כך צדיקים כך שהם מוכנים לבוא לעולם כדי לעזור לי….

    מצד שני אם הייתי צריכה לדעת את זה זה לא היה הסתר ..?

  3. שלום כבוד הרב,

    קרוב משפחה שלי נפתרה. אני לא ראייתי אותה במשך 12 שנים וקוויתי לפגוש אותה השנה.אבל אתמול היא נפתרה. לא אספקתי להגיד לה את המילים חשובות… לחבק אותה בפעם האחרונה.. להגיד כמה יקרה לי וכו.. זו הרגשה שקוראת את הלב…שלא הספקתי להיפרד ממנה ו להגיד כמה אני אוהב אותה… האם זה שאני חושב על זה ומרגיש ככה בעוצמה גבוהה באיזשהי צורה יתקבל על ידה?.. אולי ברמת הנשמה… אני לא יודע ואולי שואל דבר טיפשי.. אני מקווה שאצלחתי להסביר את עצמי

    בתודה מראש,

    מרטין

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest