דף הבית / כללי / כולנו ילדי הבורא

כולנו ילדי הבורא


שאלתה של דיידיי
: אם וכאשר נעשה הפצה אצל הערבים, האם כדאי אולי לטשטש את העובדה שקבלה זה "רכוש" יהודי מלכתחילה כדי לא לדחות אותם וליצור מראש אנטיפטיה? דבר שני: איך יקבלו אותנו ערבים מישראל וכל העולם – (אותנו-הכוונה למפיצי הקבלה)? איך אתה חושב שההפצה צריכה להיעשות בקרבם?

תשובה
: חייבים להפיץ את חכמת הקבלה בכל העולם. כולנו ילדי הבורא. קיבלנו את החכמה עוד כאשר היינו עם בבלי עתיק אחד, שבו פתאום התפרץ האגו. חוקר התופעה, בבלי בשם אברהם, גילה את הסיבה למה שמתרחש בדורו.

הסתבר שמי שאשם בכל הסכסוך בין אנשים זה האגו. אך הוא צריך לגדול בתוך האדם בצורה תמידית והדרגתית, ב-4 בחינות (הוי"ה) עד למקסימום, ואז (משנת 1995) יתחיל לגלות את עצמו לאדם, כרע שזר לאדם. רק אז ירצה האדם להיפטר ממנו.

באותו הזמן אנשים יזדקקו לשיטת תיקון האגו (חכמת הקבלה), שהוא, אברהם, גילה. ובינתיים הוא צריך ליצור קבוצה קטנה של תלמידים, שתממש את השיטה על עצמה – עד העת, שכולם יזדקקו לה (המאה ה-21).

כדי להתאים את השיטה לאגו שמתפתח משך מאות שנים באומות העולם, הקבוצה עברה הרבה ירידות ועליות, התנגשויות עם עמים – וכל זה בשביל לממש את חכמת הקבלה. כעת מגיעה העת להפצתה וליישמה ע"י כל העולם – ע"י אותם בבלים, שהתפזרו מאז על פני כדור הארץ.

על ההתנגשות המתרחשת כעת בין יהודים לערבים מספר ספר "הזהר". מה שמתרחש – מוכיח את אמיתיותו של הספר. "בני ברוך" מחזיקה אתר אינטרנט גדול בשפה הערבית. בין התלמידים ישנם ערבים, גם ערבים ישראלים וגם אנשים מכל העולם הערבי. אנו מקבלים מהם מכתבים ושאלות.

דרך אגב, לא מזמן התראיינתי אצל פאטמה דארוויש – עיתונאית של שבועון קהירי. ולסיכום, אנו מוכרחים להשתוקק לתיקון העולם. הסיפור של יונה הנביא בא ללמד אותנו שאין שום אפשרות לברוח מהייעוד שלנו.

One comment

  1. רינת, הקבוצה הוירטואלית

    רב יקר

    כולי תקווה שתשלח קישורים לכתבה הזו, אם זה באנגלית וערבית, על מנת שנוכל להפיץ זאת לחברינו שבחו"ל.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest