דף הבית / כללי / מה לאחל לעולם…

מה לאחל לעולם…

photo_rav_gh70_216.jpg

שאלה: עם תחילתה של שנה חדשה, מה אתה מייעץ לאלה שמנהלים את העולם, לנשיאים ולראשי הממשלות?

תשובה: מצד חכמת הקבלה נראים כל המנהלים האלה כמו ילדים, שמשחקים בלהיות מבוגרים. הם לא מכירים את חוקי העולם שבו הם נמצאים, ולא מודעים לכך שהם חיים בתוך הטבע ומהווים חלק ממנו. הם ממציאים במקומו חוקים משלהם, ובונים בתוך העולם ה"חוקי" עולם משחקים קטן משלהם, עם קשרים וחוקים שהם המציאו, שכמובן לא מתאימים לחוקי הטבע, לחוקי החברה ולהתפתחות שלה כפי שקיימים בטבע.

לכל דבר בטבע יש מקום וחוק משלו. בעלי החיים מבצעים את חוקי הטבע בצורה עיוורת, אינסטינקטיבית, ולכן אינם טועים. ואילו האדם נברא חופשי, כדי להשלים ולגלות את עצמו בכוחות עצמו, ומתוך ההתנהגות החופשית שלו לגלות את חוקי הטבע, את הבורא, כדי להיות שווה לו.

במקום לבצע את זה, בעולם שהושאר לאדם "ריק באופן חלקי", עושה האדם ניסויים על עצמו! כל עוד האדם התפתח ברמה הבהמית, עד לבבל העתיקה, הוא לא היה שונה במיוחד בהתנהגותו מהטבע. אבל ברגע, שהתפרץ בו האגו והוא החליט לבנות "מגדל עד השמים", ו"הפסיק להבין אחרים", מיד הציעו לו להכיר את מטרת הבריאה שלו (להגיע לדרגת הבורא) ואת התוכנית להשגת המטרה הזאת (שיטת הקבלה).

היום, כמו שחכמת הקבלה ניבאה לפני 4500 שנה, אנחנו שוב מוצאים את עצמנו בבבל העולמית. כדאי להחכים וללמוד את חוקי הטבע, ולא להמציא במקומם חוקים מלאכותיים משלנו. הרי גם על כל ההתנהגות של הפרט או של החברה שולטים חוקי הטבע, וחוסר המודעות אליהם גורם לתגובה שלילית של הטבע, שמורגשת על ידינו כייסורים.

הטבע בכל מקרה יביא אותנו בכוח לשוויון עימו. היום אנחנו, יותר מתמיד, זקוקים לגילוי ולהבנה של כל מה שאומרת לנו חוכמת הקבלה. הייתי מציע לאלה שמנהלים את העולם ולכל תושבי העולם, ללמוד את חוקי הטבע והחברה, שעליהם מספרת חוכמת הקבלה (רק על זה היא מדברת). היא מספרת לנו ממה הכל מתפתח, בהדרגתיות, ובאופן חוקי ולוגי.

ההפצה של חוכמת הקבלה מתרחבת. בעוצמה, באיכות, ובקשר עם האור העליון. היא מתעלה מעל כל העולם שלנו, לכן יש לי תקווה לאחל לכולם "שנה טובה".

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest