דף הבית / נשים / נשים שואלות 4

נשים שואלות 4

4_70_70.jpg

שאלה: כל הזמן אני משתדלת להיות בהכנה, בכוונה, בהתמזגות עם בעלי – המקובל, בהפצה, בלימוד… אבל תמיד מגיעות "הנפילות", חוסר הקשר עם הבורא. אני יוצאת מהן ומשתדלת להגביר ככל שאני יכולה את ההכנה. אחר כך שוב מגיעות הנפילות, שוב אני מגבירה את ההכנה, את השאיפה ושוב הנפילות.

אני מבינה שנפילות ועליות תמיד יהיו, ושהן הכרחיות להתפתחות, אבל הן גורמות לי לחשוב שאם אני מאבדת את הקשר עם הבורא, אני לא נמצאת מספיק בהכנה. ובו בזמן אינני יכולה לקפוץ מעל הראש…

במה מתבטאת התוצאה של ההכנה? במהירות היציאה מהירידות? בתדירות הנפילות? במניעה שלהן?

תשובה: הכנה טובה ונכונה מביאה לכך, שכל מצב שסיים את ההתלבשות שלו בנו, התגלה במלואו בעשר ספירות ובארבע בחינות, ומתגלה מיד על ידינו כנפילה שממנה מופיע מיד רצון לעלות.

אז מושכים את הכוחות החיצוניים של הקבוצה באופן אינטנסיבי וכך מקבלים ממנה:

  1. חשיבות המטרה.
  2. הרגשת חוסר האונים של עצמך.
  3. הכרחיות השאיפה לבקשת התיקון מלמעלה.

כתוצאה מכך מתגבשת לה הבקשה (מ"ן), מגיע אור התיקון, האור מקיף, המתפשט בזמן הלימוד בקבוצה ומופיעה העלייה (מ"ד), הרגשה והבנה של תכונת ההשפעה והאהבה, כעליונה ביותר. ושוב מחזור חדש.

שאלה: אם נשים משתתפות בקבוצה עם הגברים, האם עליהן להפריש מעשר?

תשובה: כל אחד שמתקדם, חייב לתת עשירית מהכנסת הנטו שלו, להפצת חוכמת הקבלה בעולם (תיקון העולם). זו לא מסורת אלא הכרחיות, כלומר תיקון של עשירית מהרצון האגואיסטי של עצמך, המלכות. החלקים האחרים מתוקנים בעזרת היגיעה שלנו בלימוד, בקבוצה, בהפצה, כאשר בהפצה, בשונה מתיקון החלק "הדומם" של הרצונות, אסור לשלם כופר.

חבל שכך המצב: שילמת – ואתה בעולם הרוחני! אבל, מתברר שהיות והפעולה הזאת "הפרשת המעשר לתיקון העולם" קשורה לתיקון שלנו, אז האגו שלנו מתנגד לזה בכל כוחותיו ונוצרות הפרעות גדולות בתוך כל אחד שנותן מעשר. זאת למרות שכל אדם מוכן בדרך כלל להפסיד או לבזבז באופן אחר 10% מההכנסות על בילויים שהוא לחלוטין אינו זקוק להם.

העניין הוא שללא השתתפות בתיקון הכללי, אין תיקון עצמי! לכן אנחנו בדרך כלל ממליצים לרכוש (לפי השווי) באמצעים אלה, חומרים קבליים ולהפיץ אותם לבד, כלומר לממש בעצמך את המעשר.

נשים שואלות 1

נשים שואלות 2

נשים שואלות 3

One comment

  1. שאלה בעניין המעשר

     אני גימלאית ומקבלת פנסיה. בעלי, שאיננו ב"דרך" עדיין עובד ואנחנו מתפרנסים מהכנסות אלו, ויש לנו קצת חסכונות. אני מתעסקת בהפצה והוא מתעניין בכדורגל, איננו מבלים, רק יוצאים לחופשה פעם בשנה. איך עלי לחשב את המעשר שלי?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest