פסגת ה-G20

photo_rav_gh70_291.jpg

שאלה: היום תפתח פגישת הפסגה של מנהיגי ה-G20, שמנסים להוציא את העולם מהמשבר. מה הם יכולים לעשות?

תשובה: העולם נמצא במשבר, והאנשים האלה יכולים לעשות הרבה, כי הם משפיעים על דעת הקהל. ביניהם כבר יש יותר ויותר שמבינים, כמה רע יבוא על העולם אם כל המדינות ידאגו רק לעצמן ולא ירצו להתאחד, אבל כיצד לעשות זאת איש אינו יודע.

הם מתאספים כדי לנקוט בפעולות מסוימות, אבל אין בכוחם לעשות דבר, וזה מה שהם מקרינים כלפי העולם. להתנתק זה מזה אסור, אבל לא ידוע כיצד למנוע את זה. ברור שהם יקבלו החלטות כלשהן, אבל כולן ייעלמו נוכח ההתפתחויות המהירות כיום. אף אחד לא יבין לאן כל זה יעלם, כפי שקרה גם עם תוכנית אובמה.

למה זה קורה? כי הם אינם מסוגלים לקחת בחשבון את החוק הכללי של האיחוד בינינו – "חוק הערבות"- שאנחנו חייבים להיות בינינו בקשר וחיבור טוב, וזה נובע מההכרה שהיום הכול תלוי בכל אחד ואחד.

התאספו 20 מהאנשים המשפיעים בעולם, כולם ראשי מדינות. והם לא יכולים יותר לשחק עם העמים שלהם, להרגיע ולשקר. אחרת יגיע הרעב, יתחילו גלי מחאה, ויעברו זעזועים חזקים בכל תחומי החיים. לכן הם חייבים להציע משהו ממשי לעולם.

אבל האיחוד וההרמוניה חייבים להתממש לא ברמה החומרית, אלא ברמה הפנימית, כלומר בקשר שבין בני האדם. שם היתה השבירה, שם נולד האגואיזם, ושם עלינו לתקן אותו. לכן חיוני ביותר שנלמד על מצבנו ולאן הטבע דוחף אותנו. חייבים ללמוד לחיות בעולמנו החדש!

ידיעות נוספות במדור "משבר עולמי"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest