דף הבית / משבר עולמי / היעדים של לטביה

היעדים של לטביה

laitman_2008-11-14_7056_70.jpg

שאלה: אני גרה בריגה בירת לטביה ולומדת איתכם קבלה כבר כמה שנים. עכשיו נערכים בלטביה דיונים על היעדים הבאים של המדינה: עצמאות, נאט"ו, איחוד אירופי וכו'. רבים חושבים שמקור הבעיות הכלכליות הוא בחוסר יעד ובחוסר ערכים עיקריים של המדינה. לכן הטלוויזיה הממשלתית עורכת מבצע שנקרא "יעדי לטביה". היא מקבלת הצעות (בדואר ובאי-מייל) לגבי היעדים והערכים שצריכים להוות את הקוד המוסרי של המדינה. כל החומרים שיתקבלו יועברו לצמרת המדינית.

הייתי רוצה לבקש ממך לקבוע יעדים עליהם מדברת חכמת הקבלה ברמת המדינה וברמה הבינלאומית.

תשובה: אין ספק שבזמננו, במדינה קטנה, ניתן ליצור תנאים לאחדות העם על בסיס אהדה הדדית, יחס טוב וחמלה, ובעתיד אפילו על בסיס אהבה, כמו במשפחה אחת. זה אפשרי בתנאי שתהיה אחדות בתקשורת, בתכניות החינוך (יצירת סביבה נכונה), בדעת הקהל ובכל דבר שסובב כל אחד ואחד.

שינוי היחס בין האנשים מיחס אגואיסטי ליחס רחום, יגרום לגילוי כוחות אחרים, טובים, בחברה ובמדינה, כוחות שאנחנו אפילו לא חושבים שהם קיימים בטבע!

מה שאני מציע לא מנוגד לשום תכניות או החלטות של המדינה, זה יוביל לכך שהרבה תופעות חברתיות שליליות ייעלמו. וזה לא דורש הוצאות מיוחדות למימוש. אנחנו מוכנים להציע תכנית פרטנית של המבצע, ולערוך את כל ההתייעצויות הנדרשות לשם כך ללא תשלום.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest