דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / לעורר את כוחות הטוב

לעורר את כוחות הטוב

laitman_2009-06_1300_70.jpg

שאלה: אני מתפעל מכל השינויים מרחיקי הלכת המתרחשים כעת: נוצרות הרבה קבוצות חדשות, כמו פטריות אחרי הגשם. איך הצלחנו להשיג תוצאות כאלה בעבודתנו הפנימית?

תשובה: זה תלוי לא רק בנו. אתם רואים כמה אנשים חדשים ורציניים מגיעים, זה אומר שבאמת הגיע הזמן והבורא מקרב את האנשים אל חכמת הקבלה!

אחרי כל הסיבובים במעגל ההתפתחות, אנשים סוף סוף הגיעו לגן הרוחני (הנקודה שבלב), והאור המקיף השפיע עליהם. אנחנו רק צריכים לעזור להם לארגן את הסביבה שלהם, את הקבוצה, את כל מערך התמיכה. וכאשר כולנו ביחד נדרוש את המאור המחזיר למוטב, לא נצטרך 3-5 שנים להכנה, כמו שכתב בעל הסולם. התיקון יגיע בקלות ובמהירות.

תארו לעצמכם את ההבדל בין אדם שצריך להתעורר בחוסר הכרה כשכל המערכות ישנות ואינן מתפקדות, לעומת אדם שהרבה מהמערכות כבר התעוררו אצלו, וכל שהוא צריך לעשות זה רק לסיים את התהליך. זה לא איבר אחד בגוף הרוצה להתעורר מחוסר ההכרה, אלא הרבה חלקים שהתעוררו. ברור שכך יש הרבה יותר אפשרויות להתעורר ולקום מהר.

אני בטוח, שבזמן הקרוב אנחנו נהיה עדים לשינויים מרחיקי לכת בכל העולם. הרי העולם נמצא במצב מאד מסוכן, המשבר עוד לא עבר.

האסון הנוראי שמתרחש עם הנפט שנשפך במפרץ מקסיקו, עוד יביא לתוצאות שקשה לנו להבין. רק נסו לתאר לעצמכם מה יכול לקרות: כעת ממעמקי האדמה זורם ים של נפט, המוביל לזיהום קטסטרופלי. זה ישפיע לא רק על פלורידה וארה"ב, אלא על העולם כולו. כבר חושבים על פיצוץ גרעיני כדי לחסום את פתח יציאת הנפט. אך חוששים שזה יפתח פתחים נוספים בהרבה מקומות אחרים.

אנחנו שחררנו את כוחות הרשע לעולם. לכן אני מקווה שבעזרת הקבוצות שלנו, הנוצרות בכל העולם, ואנשים בודדים המצטרפים אליהן, נוכל לעורר את כוחות הטוב כנגד הרע שהתגלה. אנחנו צריכים לפעול, לתקן את עצמנו, ואז בטוח נצליח. הרי קיבלנו את כוח התורה, אור התיקון – כל השאר תלוי רק בנו.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לתלמוד עשר הספירות", 31.05.2010

רשומות קודמות בנושא:
הגל הטוב של הצונאמי
ניתנו לנו כל התנאים והאמצעים
התגשמות האידיאה

One comment

  1. "  אנחנו שחררנו את כוחות הרשע לעולם. לכן אני מקווה שבעזרת הקבוצות שלנו, הנוצרות בכל העולם, ואנשים בודדים המצטרפים אליהן, אנחנו נוכל לעורר את כוחות הטוב כנגד הרע שהתגלה. אנחנו צריכים לפעול, לתקן את עצמנו, ואז בטוח נצליח. הרי קיבלנו את כוח התורה, אור התיקון – כל השאר תלוי רק בנו.     "

    מתי נגיע להיפוך  כיוון מרע לטוב בעולם ??  האם זה תלוי בהתעוררות מאסה קריטית בישראל ?   

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest