דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / בין שני המאורות הגדולים

בין שני המאורות הגדולים

laitman_2009-10_usa_0310_70.jpg

עדיין איננו מסוגלים להעריך את פועלו של הרב"ש. בפעם הראשונה בהיסטוריה הוא תיאר באופן עקבי ומעשי את שלבי העבודה הרוחנית של האדם. לא קיים מדריך אחר לעבודה פנימית ולהשגת הבורא הדומה לזה.

ישנם ספרים שונים המספרים במקצת על כך, אך אף אחד מהם אינו מפרט בשיטתיות את כל הדרך לשינוי הפנימי של האדם. הרב"ש נותן הסברים ברורים ומדויקים עם דוגמאות מובנות. הוא השלים את שיטת בעל הסולם במה שהיה חסר למימושו המעשי של התיקון, כדי שכל האנושות תוכל לבצע אותו.

אנו לוקחים את יצירותיו של בעל הסולם ומאמרי הרב"ש, מתאימים אותם לאדם המודרני ומוציאים משם מה שעלול לבלבל אותו. שני המקובלים הגדולים האלה יצרו שני חלקים בשיטת התיקון, ההכרחיים היום לאדם כדי להגיע למטרת הבריאה.

בעל הסולם קושר אותנו עם מקור האור הא"מ (האור המקיף) והרב"ש מלמד כיצד עלינו להכין את עצמנו כדי להתקשר למקור הזה. הוא מספר כיצד אני צריך בהדרגה, צעד אחר צעד, להתארגן ולארגן את מחשבותיי וכוונותיי. וכאשר אני מוכן אני פותח את ספרו של בעל הסולם.

בעל הסולם מגיע אליי כמו אור מלמעלה למטה, והרב"ש מכין אותי על ידי עבודה מלמטה למעלה לכיוון המקור. אם אני נעזר בשני הכוחות האלה, הצלחתי מובטחת.

מתוך שיחה בנושא עבודה על מאמרי רב"ש, 15.6.2010

רשומות קודמות בנושא:
על בעל הסולם
לזכרו של הרב"ש
מוליכי האור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest