דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תבטל את עצמך ותתחיל לחיות

תבטל את עצמך ותתחיל לחיות

laitman_2009-08_2939-70.jpg

עובר רוחני הוא ביטול עצמי מוחלט כלפי העליון. אנחנו רואים הקבלה (אנלוגיה) ברורה בעולם הזה, העובר אינו בוחר דבר. העובר מקבל את כל ההזנה ישירות דרך הטבור, אך הוא חייב לקבל מסך אנטי-אגואיסטי שיחבר אותו עם אימו. עובר זו עבודה גדולה מאוד: נדמה שהייתה טיפת זרע שגדלה עד לשלושה קילוגרם כדי להיוולד. אך לא, הטיפה לא סתם גדלה לכדי שלושה קילוגרם, אלא ב-125 מדרגות!

כמו שנאמר על העובר שנמצא בבטן אימו ורואה את העולם מקצה עד קצה, נר דולק מעל ראשו ומלמדים אותו את כל התורה, את כל אור האין סוף (נרנח"י) . הוא מקבל ויכול לקלוט רק במידה שהוא מבטל את עצמו כלפי אימו, אך הביטול הזה הוא בכל המדרגות, עד לגמר התיקון. דרוש לו מסך כדי לא להתערב עם האגואיזם שלו בשום פעולה של העליון, רק לבטל את האגו שלו. הוא כאילו נשאר כטיפת זרע עד ללידתו, ושלושת הקילוגרמים של משקלו נוצרים רק מביטולו העצמי.

עד שאתה נהפך לטיפת זרע, אתה פשוט אינך קיים ברוחניות! תבטל את עצמך ביחס לרוחניות במידה הראשונה ביותר, בנקודה אחת תבטל את כל האגואיזם שלך ביחס לנקודה שבלב שניתנה לך, אז אתה תהפוך להיות לטיפת זרע רוחנית ותיכנס לרחם של אמא של הפרצוף העליון. שם תראה את כל החברים שלך, הם כבר מחכים לך! רק אתה הוא זה שחסר כדי שהעובר הרוחני יתחיל לגדול ולהתפתח! בלתי אפשרי ליחיד לעשות זאת, חייבים להתחבר כולם יחד בתוך אמא אחת כללית.

מתוך שיעור על ספרו של בעל הסולם "תלמוד עשר הספירות", 09.07.2010

רשומות קודמות בנושא:
תפקיד העובר להידבק לעליון
כיצד לגדול ברוחניות?
שהאור העליון יגדל אותי !

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest