על גלי הכנסים

laitman_2009-05-27_8216_70.jpg

אנחנו צריכים להתכונן מראש לכך שננצל את אותם הכוחות שנקבל מההכנה לכנס הגדול בנובמבר ומהכנס עצמו, גם תלמידים וותיקים וגם חדשים. דווקא לאחר מפגשים מסוג זה מתחילה העבודה האמיתית, כאשר בתשובה לכוח שנקבל, מתגלים לנו שטחים ריקים חדשים בשביל לעבוד בהם.

זה דומה לגלים: ההכנה למפגש מתקדמת בעלייה, אחר כך הכנס עצמו – זו המראה חדה כלפי מעלה, אך אחריו מתחילה הנפילה וצריך לצאת ממנה לעלייה חדשה יותר חדה משהייתה קודם, כלומר להפוך נפילה לעלייה.

לכן, כבר עכשיו עלינו לחשוב גם על ההכנה לכנס, גם על הכנס עצמו, גם על הנפילה שלאחריו וגם על כיצד ננצל בצורה נכונה את הנפילה הזאת ואחריה נתחיל הכנה למפגש נוסף מהסוג הזה. כך התהליך הזה יימשך, כמו הנשימה בגופנו – התרחבות והתכווצות, התרחבות והתכווצות. בדיוק כפי שפועלים כל האיברים שלנו: הריאות, הלב והכליות, כל האורגניזם החי חי מכך שהוא סופג לתוכו ופולט החוצה.

כעת אנחנו צריכים להכין את עצמנו, לא לכמה ימי כנס, אלא לקחת בחשבון את כל התהליך הזה ולראותו כגלים בלתי פוסקים, אחד אחרי השני, שהופכים להיות יותר ויותר גדולים. עד שהם יציפו את העולם כולו, ואז כל העולם יגיע לכנס אחד גדול, לאיחוד.

מתוך שיעור בנושא "שאלות על תפקיד האומה", 12.08.2010

רשומות קודמות בנושא:
אנחנו מחכים לכולכם בנובמבר!
על גל הכנס
כיצד תצבע את עולמך?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest