דף הבית / קבלה לעם / ספר הזוהר / זוהר לעם, שיעור ערב 10.03.10

זוהר לעם, שיעור ערב 10.03.10

laitman_2009-03_7926-70.jpg

זוהר לעם, פרשת "חיי שרה", אות ק"מ

להורדה: video.gif וידאו | audio.gif אודיו

שיעורים נוספים במדור: שיעור הקבלה היומי

2 comments

  1. אני רואה את השיעורים שלך בערך כשפתחתם את הערוץ,כשזה היה רק שיעורי לילה בערוץ הקהילתי,  והייתי קמה בערך ב-3 בבוקר בכדי לראות את השיעורים,וכשהערוץ ניתן בתשלום,דאגתי מייד שיהיה לי,כיום אני כל היום בערך רואה רק את הערוץ,אין באפשרותי להגיע אליכם וזה חבל.אך הגעתי למצב שהכל אים לטוב ועים לרע מביא אותי להיתרגשות ולבכי,ומיזמן דעתי הייתה שישראל=זה מי שישר כאל ולא דווקא יהודי האים זה נישמע הגיוני?ואני מנסה לא לראות חדשות,מכוון שאני ניכנסת לבכי עצוב ולא בכי של שמחה,מרגישה שכל מה שקורה בעולם מחובר אליי ואיני מצליחה למצוא שלווה עים כל מה שקורה בעולם.

    האים זו הרגשה נורמלית או שאני רגישה מדיי?

    ישר כוח ואמן ותצליח במשימה!!!!!!עים כל התלמידים המקסימים שאני רואה אותם איתך כבר 8 שנים תבורכו מפי עליון

  2. חגית דיאמנט

    שלום לכבוד הרב

    1.כל המשפיעים הדתיים שהיכרתי, על סוגיהם השונים מוסרים לתלמידים שכל כוונת הלימוד ושמירת התורה והמצוות – הלכות היא להשפיע נחת רוח על הבורא ואהבת לרעך כמוך כי זה רצון אבינו שבשמים ועל זה אנו מצווים. זה המוטו העיקרי בכל חוגי הלימוד שהיכרתי עד היום. לכן אשאל אם מתכוונים מלכתחילה לעשות נחת רוח לבורא האם כל שיטה יכולה להיות טובה לתיקון? כלומר מעצם הכוונה והרצון…

    2.לאחרונה דיברתי עם אורן ליבוביץ' על שיטות הוראה בגני ילדים בדרך הקבלה עלמנת להשפיע שם, האם זו הפצה לדעתך ,הרב?

    3. הייתי רוצה לשתף את הרב בתהליכים מיוחדים מאד שעברתי ותובנות שקיבלתי מאז 17 שנות לימוד הקבלה עוד אצל הרב סטבסקי דניאל ובהמשך עם מקובלים  נוספים.אפשר?

    תודה חגית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest