דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / איך להתמודד עם פרעה?

איך להתמודד עם פרעה?

photo_rav_gh70_012.jpg

שאלה: אף פעם לא פחדתי כל כך מהאגו שלי. בזמן האחרון הוא גורם לי להרגיש כמפלצת, וגורם לי לרצות לברוח ליער כדי לא להזיק לאף אחד, וכדי לא לגרום לעצמי בעיות. כיוון שאין לי כוח לעבוד עם כל זה, וגם המטרה נראית כל כך רחוקה ודמיונית, איני יודע איך להחזיק מעמד.

תשובה: הכול מתגלה לפי הרשימות ובזמן שלו. לכן אם כבר מתחיל להופיע בך אגואיזם כזה ותכונות אחרות, זה סימן שאתה כבר מוכן לעבוד עמם ולתקן. כל התיקון הוא ביצירת הקשר הנכון בין החברים בדרך (נשמות). הקבוצה תכייל אותך לרצון הנכון להיתקן, אשר יתהפך מאגואיסטי לתכונת ההשפעה.

שאלה: לפי השאלות הנשאלות בעולם, נראה כי אנשים רחוקים מהבנת האגואיזם שלהם, ומהייעוד שלהם בעולם הגשמי, שבו הם נמצאים עתה.

תשובה: אני מסכים. העניין הוא, שהאגואיזם אותו צריך לתקן, לא מופיע אצל האדם בעולם שלנו, אלא הוא מתחיל להופיע רק אצל המתחילים להתכונן לעלייה הרוחנית.

האגו, זה כל מה שמתמרד אצל האדם כנגד הבורא, ולא האגואיזם הגשמי של האנשים בעולם שלנו. אגו זה פרעה, אשר מופיע אחרי תחילת העבודה הרוחנית, כפי שנאמר בתורה: "וקם מלך מצרים חדש". כך שמי שמתחיל את הדרך לרוחניות (על ידי הלימוד והקבוצה), יגלה את האגו שלו, ועל ידי התיקון שלו ישיג את הבורא. אלה שעוד לא התחילו את הדרך, אפילו לא יבינו, מה בעצם הם צריכים לתקן.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest