דף הבית / משבר עולמי / האמצעי לרוחניות – מלב אל לב

האמצעי לרוחניות – מלב אל לב

photo_rav_gh70_288.jpg

לאורך אלפי שנים התפתחנו בעולם הזה על חשבון האגו. אבל פתאום עברנו את המחסום שמפריד בינינו ובין העולם העליון, עולם שבו כולנו קשורים יחד. הרי קשר הוא "רוחניות".

לכן היום, כשאנו כבר נמצאים בעולם הרוחני ומרגישים את המשבר, כלומר את חוסר ההתאמה שלנו לרוחניות, אנחנו מחפשים מתאם. אבל איזה מתאם אפשר למצוא באגו הקודם שלנו, שייתן לנו פתרון בעולמנו החדש, עולם בו אנו קשורים זה לזה ברשת כוחות אחת?

איך שלא נסובב את זה, המתאם הרוחני מתחיל מחינוך, מהפצה, מידיעה ברורה, שאנחנו תלויים אחד בשני. הרי היום כבר לא פועל החוק האגואיסטי הישן, אלא הכוח של הקשר בינינו. למעשה מצאנו שוב את סוג הקשר עם כולם!

נניח, שברחת מהבית, לאחר שרבת עם כל המשפחה, עם כולם. אתה כולך רותח, עד כדי כך, שאתה חושב שאתה פשוט לא יכול לחזור הביתה. תדמיין עכשיו, שאתה נמצא ביחסים כאלה עם כל העולם. הרי התגלה לך, שכל העולם הוא המשפחה שלך.

אתם מבינים מה קורה?! הבעיה הכי נוראית היא, שאנחנו נשאר מורעבים וחולים בלי שום טיפול ושירות, עד שנבין את סוג הקשר הנכון שאנו צריכים לסדר בינינו. וזהו המתאם – "מלב אל לב". כל אחד צריך להתייחס לשני בדיוק כמו שנאמר: "אל תעשה לחברך, מה ששנוא עליך"!
ידיעות קודמות בנושא:
הסיבה למשבר
הרהורים על המשבר
משבר עולמי: סיבות ודרכי התמודדות
ידיעות נוספות במדור: משבר עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest