דף הבית / כללי / החיים הם משחק!

החיים הם משחק!

thumbs_gladiator-1_100_wp.jpg

שאלה: מה לעשות כאשר אני מבינה שבמציאות אין עוד כלום מלבדו וגם אני לא קיימת. היום חוויתי את ההרגשה הזאת ונבהלתי, יש משחק ואני לא משתתפת בו. התעוררה בי ההרגשה שיש רק פתרון אחד – להפוך להיות אדם, לפתח בתוכי את הנקודה שבלב, אחרת ה"אני" לא יופיע.

מפחיד לחיות כאשר אני יודעת שאני לא קיימת בכלל. אבל מייד מופיעה התשובה: רק השתוקקות להכרה ולדביקות. מה לעשות עם הפחד הזה?

תשובה: מה לעשות? לימוד יום יומי (לפחות באופן חלקי, ווירטואלי) והשתתפות יחד עם כולם בהפצה. והעיקר, להרגיש את הקבוצה העולמית המאפשרת לצאת מכל ההרגשות השליליות! הרי רוחניות מושגת רק בחיבור בין הנשמות, ובמידת חיבורן אפשר להסיר כל תופעה שלילית בצורה הנכונה- רק באמצעות חיבור והפצה !

שאלה: אתמול יצאתי לרחוב ו… לא הרגשתי שיצאתי לרחוב. הייתה הרגשה שפשוט התחלפה התפאורה. אם קודם הסתכלתי על האנשים כעל אנשים כעת התווספה עוד משמעות – שאין עצמאות בכלל, שכולם בובות…

תשובה: נשאר עוד להוסיף להרגשה שכולם בובות גם את עצמך…

הרגשותיך נכונות: הכול משחק, כולם שחקנים הממלאים תפקידים. רצוי לברר מה התפקיד שלך, מה היעוד, לגלות את כל התמונה של מבנה העולמות ולשחק את תפקידך באופן הכרתי כדי להידמות לבורא. מתוך כך שתשחקי את התפקיד שלך, תתחילי להבין את הבורא, להיות במחשבת הבריאה של הבמאי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest