דף הבית / קבלה ומדע / טבע / מתי תגיע תקופת השפע?

מתי תגיע תקופת השפע?

מיכאל לייטמן

שאלה: בהתאם למסקנות האומות המאוחדות, לקראת שנת 2025, ל-2.8 מיליארד תושבי כדור הארץ לא יספיקו מים לצרכיהם הבסיסיים. מה דעתך בנידון?

תשובתי: זה נכון, וזה יחייב אותנו להיתקן, כמו גם כל שאר הלחצים מצד הטבע, והתיקון שלנו בדרגה יותר גבוהה, בדרגת האדם, יביא הרמוניה לכל הרמות היותר נמוכות – ואז תגיע תקופת השפע.

שאלה: אני לא מסכימה ש"שום פעולות שלנו, לא משפיעות בצורה ממשית על שינוי האקלים", דווקא הפעולות שלנו, הנגרמות מהתעוררות האגואיזם, משפיעות על שינוי האקלים. האם זה לא ברור?

תשובתי: לי לא. אנחנו רואים רק תוצאות ויוצרים תיאוריות ממה שרואים.

העולם שלנו – עולם של תוצאות, הכול יורד מלמעלה ולכן תיקון מלמעלה ייתן תוצאות בעולם שלנו, ולעולם אנחנו לא יכולים לבצע שום "תיקון" בעולם שלנו. חוץ מזה, אנחנו לומדים מחוכמת הקבלה, שהכול מתרחש תחת השפעת האור העליון.

רשומות קודמות בנושא:
בואו נהפוך את החיים לטובים יותר!
המפתח לאיזון בידי האדם
האפשרות היחידה להציל את העולם

One comment

  1. "עולם של תוצאות" הוא מושג שמאוד קשה להפנים אותו אם האדם שמנסה להבין אותו עדיין לא הפנים כי אין דבר מחוצה לו, אם הוא עדיין לא הפנים באמת שאני רואה אדם אחר ברחוב רק כי משהו מקרין את זה לי ולא בגלל שהוא קיים שם (או אני), או במילים אחרות כל מה שאנחנו רואים/מרגישים/חווים בעולם שלנו הוא אך ורק "תוצאות" (בתוכנו), כלומר, סרט שמשהו מקרין לנו.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest