דף הבית / משבר עולמי / שמחת ה"סוף של אמריקה"

שמחת ה"סוף של אמריקה"

photo_rav_gh70_125.jpg

שאלה: האם "הסוף של אמריקה" לא משמח אותך?

תשובה: אני לא יכול לשמוע על המשבר בארה"ב ולשמוח, כמוך, מהעונש שהאמריקאים מקבלים כביכול על הגאווה שלהם. אני מכבד את האנשים האלה, שבנו מדינה כה אדירה במו ידיהם (לא בעזרת עובדים זרים).

אני לא מאמין בעולם קוטבי – אני יודע שהוא יכול להיות רק עגול. כדי להיות מעצמה גדולה צריך כח השפעה רב בעולם: הון, טכנולוגיות, מדע מפותח, מערכת ניהול מושלמת, ולא השלטת פחד. אני מסתכל על העולם בצורה אובייקטיבית, מלמעלה – ומצטער על הייסורים הבאים. אני לא מרגיש בגלל זה שמחה חייתית…

אתה תתאכזב. אמריקה תעבור את המשבר, היא יותר גמישה ממדינות אחרות, ותוכל ביתר קלות להיבנות מחדש. הקריסה של הציוויליזציה המערבית, הסוף של העולם אליו התרגלנו, יאלץ את כולנו להשתנות. מי שיהיה שיותר חכם (שלא ימנע עצמו מללמוד את חוכמת הקבלה) – יסבול פחות וישתקם מהר. אני מאחל זאת לכל העולם!

פוסטים קודמים בנושא: משבר עולמי

One comment

  1. חג אורים שמח חברים יקרים, אני פונה לעורכים ולמפעילי ערוץ  66.בתור צופה קבועה בערוץ 66 יש לי הצעת ייעול. התוכניות המשודרות אינן מלוות בכתוביות תרגום לעברית. לדעתי יש צורך חשוב להוסיף תרגום שכן בוודאי יש בין הצופים חסרי יכולת שמע ואסור לנו לפסוח בהפצה על אף אדם בישראל, ומן הסתם  ינתן מענה גם לאנשים שיש ביכולתם לשמוע אך צריכים להנמיך את הקול (מסיבות שונות) וממש קשה לעקוב ללא תרגום…….

    תודה רבה על תשומת הלב, מירי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest